هتل های 4 ستاره استانبول
نوشته شده توسط : سیمین

هتل گرند گولسوی استانبول

یکی از هتل های خوب و شیک استانبول هتل 4 ستاره گرند گولسوی است که در محله شاهزاده باشی استانبول قرار گرفته است. هتل گرند گولسوی استانبول دارای اتاق هایی شیک و تمیز که به تازگی باسازی شده با امکانات بالا در اختیار مسافرانتور استانبول می باشد. این هتل تا میدان تقسیم ۱۰ دقیقه و تا مراکز خرید بسیار نزدیک است و مسافران تور استانبول با انتخاب این هتل می توانند به همه جا بروند. از امکاناتی که هتل گرند گولسوی استانبول برای تفریح و سرگرمی مسافران تور استانبول فراهم کرده شامل  استخر سرپوشیده و روباز، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد ، سونا ، ماساژ و .... می باشد. رستوران این هتل دارای انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه و باری در هتل با نوشیدنی های متفاوت و همچنین کافی شاپی با انواع دسر ها مخصوص مسافران تور استانبول می باشد. هتل گرند گولسوی استانبول سفر خوشی را برای مسافران تور استانبول آرزو می کند. 

 

امکانات هتل گرند گولسوی استانبول:

اینترنت ، استخر سرپوشیده و روباز، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد برای مسافران تور استانبول ، سونا ، ماساژ ، پیرایش و آرایش ،  اتوشویی، مینی بار، چای ساز ،سالن جلسات, رستوران, سشوار, کافی شاپ, خدمات خانه داری و .... برای مسافران تور استانبول می باشد.

 

هتل مانسول بوتیک استانبول

یکی از معروف تری و بهترین هتل های استانبول هتل 4 ستاره مانسول بوتیک استانبول می باشد که در مرکز استانبول قرار گرفته است. این هتل که نام دارد به طور جالبی به میدان تکسیم یا همان تقسیم فاصله دارد. مسافران تور استانبول کافیست از این هتل حدود ۱۰۰ متر پیاده روی کنند تا به این میدان زیبا برسید. این هتل برای مسافران تور استانبول اینترنت رایگان گذاشته است .طراحی این هتل بهصورت سنتی است و دارای کف پوش های چوبی زیبا می باشد. در این هتل و در تمامی اتاق ها امکاناتی نظیر تهویه کننده هوا ، صندوق امانات به سایز لپ تاپ ، تلویزیون LCD ، چای یا قهوه ساز قرار دارد که در اختیار مسافرانتور استانبول می باشد.

 

امکانات هتل مانسول بوتیک استانبول:

پذیرش 24 ساعته, رستوران با انواع غذاهای مختلف برای مسافران تور استانبول, اینترنت رایگان و ... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

 

هتل ریوا استانبول

یکی از هتل های خوب و تمیز 4 ستاره استانبول هتل ریوا است که در بیوقلو  قرار گرفته است و فقط 3 دقیقه تا میدان تقسیم و خیابان استقلال استانبول فاصله دارد. هتل ریوا استانبول دارای اتاق های مجهز و تمیز ودارای امکاناتی  تهویه کننده هوا، حمامی اختصاصی و مدرن همراه با خشک کننده مو و اینترنت وای فای که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. پذیرش این هتل 24 ساعته در اختیار مسافران تور استانبول می باشند. رستوران هتل دارای غذاهای متنوع از جمله ترکی و انواع دسر ها می باشد. منطقه هتل ریوا استانبول برای مسافران تور استانبول که به خرید کردن ، رستوران گردی و پیاده روی در شب علاقه مند هستند بسیار مناسب است.

 

امکانات هتل ریوا استانبول:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، گاوصندوق، تهویه، بار، انبار بار و چمدان، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صبحانه در اتاق، امکانات جلسه و ضیافت، کرایه اتومبیل برای مسافران تور استانبول، فکس و کپی و... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور استانبول تابستان 95 

تور استانبول خرداد 95 

تور های استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95   

 تور استانبول مرداد 95





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: